תנאי ביטול הזמנה
מדיניות ביטולים: (ביטול יהיה בתוקף רק עם אישור בכתב מהמלון)
באוגוסט ובחגים - עד 7 ימי עסקים לפני תאריך ההגעה ללא חיוב.
באוגוסט ובחגים - עד 7 ימי עסקים לפני תאריך ההגעה ללא חיוב.
בשאר ימות השנה - עד 48 שעות לפני תאריך ההגעה ללא חיוב.
ביטול מעבר לטווח מדיניות הביטולים יחויב בעלות של לילה על כל חדר שמתבטל.
במידה ויש צורך בבידוד (קורונה), גם כאשר המועד קצר מהרשום מעלה, יש צורך להעביר אישור למלון - במצב כזה לא יחולו דמי ביטול.
במידה ויוטל סגר על פי הנחיית הממשלה, הזמנה זו תתבטל באופן אוטומטי ללא חיוב.
במידה ויש צורך בבידוד (קורונה), גם כאשר המועד קצר מהרשום מעלה, יש צורך להעביר אישור למלון - במצב כזה לא יחולו דמי ביטול.
במידה ויוטל סגר על פי הנחיית הממשלה, הזמנה זו תתבטל באופן אוטומטי ללא חיוב.
ניתן לבטל הזמנה בדרכים הבאות:
לקוח אשר ביצע הזמנה וברצונו לבטלה יכול לעשות זאת באמצעות כניסה לאתר ההזמנות ושימוש בסיסמה שניתנה לו בעת ביצוע ההזמנה. לאחר ביטול ההזמנה יתקבל אישור רשמי בדוא"ל. כמו כן ניתן לבטל הזמנה (בהתאם לתנאי הביטול) בדוא"ל: nofginosar@ginnosar.co.il, בדואר רשום בכתובת: מלון נוף גנוסר, קיבוץ גנוסר 14980, באמצעות פקס: 04-8145819 או בטלפון: 04-6700320/300 בעל פה במלון (חשוב לקבל מפקיד ההזמנות אישור רשמי בדוא"ל). הכל בהתחשב בתנאי הביטול ובכפוף למסירת פרטים מזהים מלאים של ההזמנה: שם המזמין, תאריך האירוח ומספר אישור הזמנה. במקרה של קושי טכני בביטול הזמנה ניתן ליצור קשר עם מוקד ההזמנות בטלפון: 04-6700320